نمونه ای تیزر تبلیغاتی گرافیک
نوشته شده توسط : b.gholami

موشن گرافیک شاخه ای بین رشته ای بین طراحی گرافیک و انیمیشن است که در دنیای امروز بسیار کاربردی است. تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

طراحی متحرک یا موشن گرافیک روشی برای متحرک سازی عناصر گرافیکی ثابت مانند شکل، متن، رنگ، اشکال، تصاویر و غیره است. تیزرها از اصطلاحات مختلفی در این زمینه استفاده می شود مانند موشن گرافیک، موشن دیزاین، موشن گرافیک، موشن دیزاین که از معروف ترین و کاربردی ترین اصطلاحات هستند.

نمونه ای از تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی برای جایزه طراحی MBC

برای دعوت از طراحان برای شرکت در بیست و ششمین دوره جایزه جهانی طراحی MBC، این تیزر موشن گرافیک جذاب و خلاقانه ساخته شده است. اگر این تیزر را دیده باشید متوجه سناریوی بسیار جالب و خلاقانه آن شده اید. در سناریوی خلاقانه این موشن گرافیک تا انتهای این ویدیو ذکر نشده که برای رویدادی مانند جایزه طراحی شده است.

و باعث می شود مخاطب در مورد موضوع فکر کند. در روند این کار شما به طور کامل به نقش عالی موسیقی و صدایی که با حرکات فرم های حرکتی هماهنگ است پی خواهید برد. فرم های ساده و ایده های غیرمنتظره در هر یک از پلان ها شما را شگفت زده کرده و این تیزر تبلیغاتی را جذاب می کند. البته نمی توان از طراحی بیرونی فرم ها، رنگ آمیزی متفاوت و خلاقانه آن سخنی به میان نیاورد. در بسیاری از پلان ها می توان تاثیر سبک پاپ آرت را در طراحی این موشن گرافیک جذاب مشاهده کرد.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: